hej jag heter linnéa


och jag älskar att jag aldrig kan vara seriös på mina bilder.

Tjaa alla fans där ute

Händeråååå? Själv sitter jag här i en sjuuukt snygg rosa outfit (kände för att bli som terese) och kollar runt lite på kläder på olika hemsidor. Sen kom jag å tänka på er fans, och då var jag ju tvungen att slänga ihop ett inlägg till er! Idaaag var jag först hos terese. Vi gjorde inget speciellt, kollade på tv, testade att använda pasta som sugrör (haha inga kommentarer) och sjöng så att fönstrena gick sönder. Sen gick jag till Micke en stund... Och jag säger bara en sak. MONGO.. ♥ Aa och nu sitter jag här! Det känns bra att veta att många ska till skolan imorn, men inte jaaaag! Fast på tisdag börjar plågandet för min del också. MEN jag har bestämt mig för att skärpa mig när det gäller skolan. Hehe får se hur det går!

Nä nu ska jag få min skönhetssömn, ni vet det är hårt att vara kändis!
PUSSSSSSS ♥


Kommentarer
Postat av: Skantz

Du skulle stänga av 12.00. Inlägget publicerades 00.32... Hm...

2011-08-22 @ 14:38:41
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0