helgen

Heeeej nu är det en lite gladare Linnéa här jämfört med imorse. För jag har nämligen hittat exakt den vinterjackan jag velat ha! Kanske lite tidigt att tänka på det redan, men nu när jag hittade den så var jag ju tvungen att slå till. Den är inge speciell, bara vanlig svart vinterjacka med luva... men den satt ovanligt bra med tanke på att jag är så sjukt stor och biffig you know... Det brukar vara svårt att hitta tillräckligt stora kläder till mig... Haha okej jag måste sluta driva i typ varenda inlägg jag skriver!

Juste, helgen var det jag skulle skriva om ja. I lördags var planerna att jag, terese, sara och martin skulle åka tillsammans till årstafältet tror jag det var, där patrik, micke m.fl. också skulle va... Patriks brorsa bor där. Det skulle vara fett med ös medvetslös typ osv, men seeen så blev det tydligen inget. Vi som var ovanligt taggade med värsta planerna och allt... Sen sket sig allt. Åh inget går bra nu för tiden. Menmen, det slutade med att bara jag och terese hade myskväll hos mig med smoothie och film. Sen sov tönten här också.

Igår så åkte vi in till stan en sväng och köpte lite nödvändiga grejer. På vägen hem köpte vi ben&jerry, som vi smällde i oss lagom till dansen... Men lätt att vi tränade bort det efter en och en halv timme!




Trots misslyckade planer så tycker jag att helgen blev rätt bra ändå. Mysig iaf!
Höööööörrsss tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0