hemma igen

Kom hem för en stund sen, eftersom moa skulle på träning och natalie typ ut med båten... Men iaf, det vart en myyycket trevlig lunch med hur mycket snack som helst. Det blir lätt så när man inte träffats på länge! Vi satt där i 3 timmar, haha. Typisk tjejgrej att sitta på ett café och babbla i några timmar, visst?

Vad ska jag göra nu ikväll då?... Vet inte. Tänkte ju va med micke, men han och martin dom mupparna hade tydligen något vääldigt viktigt för sig. FU. Jag tror jag ska övningsköra lite! Haha, det var ett tag sen! Sen får jag se.

Såhär söt är jag just nu:


kul liv jag har


Juste! Senare ikväll kommer bilder från gotland upp här. So stay tuned, som alla våra bloggkändisar till vänner säger!
TJARRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0