jhKJJ#()¤!/

Aaaahahaha nyheterna va på på tv:n här hemma... Dom snackar om att nån affär hade för lättklädda tjejer med i sin reklam. Så får man se lite av reklamfilmerna i slutet och sen filmar dom gubben som håller i nyheterna AAHAHAHA så sitter han och verkligen stirrar på skärmen som han också ser reklamfilmerna på... Han stirrar i några sekunder innan han fortsätter prata. HAHAHA kvällens roligaste.

Ursäkta min övertrötta humor. Egentligen är jag sur och arg och ledsen och blöslkdfsd. Men kan berätta lite om dagen ändå. Eller det finns inte så mycket att berätta... Har varit barnvakt åt söta lilla tyra. Över 200 kr rikare bara sådär, inte helt fel! (Ja, 200 är mycket för mig). Och eeee aa det var väl dagens största händelse... Orkar inte blogga mer. Ska bli skönt att sova. Som om jag och terese inte har sovit tillräckligt den här helgen haha! Aja, hejdå.



Hittade den på ansiktsboken nyss. Klockren.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar till terese; haha såklart jag gillar eran blogg sötnosar :D<3!

2011-08-16 @ 00:57:47
URL: http://Josefineishere.devote.se
Postat av: Skantz

SV: hihihiih oj da, har ändrat. Tack. PussN

2011-08-16 @ 09:21:06
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0