just nu:

sitter jag, stjärnan hereself och sara the maaan och kollar på resor till grekland i september! Iiiiiih vi kanske, kanske, kanske ska åka dit! UNTZ UNTZ. Ja, nu är det meningen att ni ska bli lite avundsjuka.

Dagen har sett ut uuungefääär såhär: Vi åkte in till stan med terese the barbie som hon kallas numera. Vi kollade in ung08, och asså shiiit vilket drag! Så jävla stört kul var det. Träffade några fjortiwzzboyz som vi bytte nummer med osv. Dom va galet heta! Sen gick vi runt där och stekte... Okej DRIVER. Det kändes inte bra att va där. Så vi gick och kollade i affärer istället. Vi hittade världens snyggaste outfit till terese. Efter det var hon tvungen att åka hem. Jag och sara köpte lite nödvändiga grejer. Omg vi va i en och samma affär i säkert tre timmar. Inte för att överdriva men aa. Sen åt vi middag. Seeen köpte vi lite nyttigheter (tomater är iaf nyttigt) innan det var dags för biiiooo! Vi såg "Bad teacher", lite störd film, vi satt och garvade åt ingenting hela tiden. Inte ovanligt. Juste haha helt normalt, vi stannade där inne efteråt och gick på händer osv, och provade aallaaa platser i hela biosalongen. Sen åkte vi till sara och här sitter vi nuuu!

Varsågoda, här får ni bilder!:












Nu blir det skäckfilm! Om jag känner oss själva rätt så kommer vi iiinte kunna somna sen. Men önska oss lycka till!
PUSS ALLA FANS ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: MEN LINNÉA!!!!!!!!!! JAG HAR LETAT EFTER DEN I FLERA DAGAR NU!!!!!!!! GÅTT RUNT HELA DAGEN OCH KOLLAT ÖVERALLT! :@@@@@ JAG HAR UNDRAT VAR SJUTTON DEN ÄR FÖR JAG KOMMER INTE IHÅG VAR JAG SIST LA DEN ASSÅ LINNÉA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@@@@@@@@@@@@@@@

2011-08-18 @ 14:04:05
Postat av: Skantz

SV: DEN LIGGER INTE ALLS I DITT RUM!!!!!!

2011-08-18 @ 14:05:57
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0