min och saras otur är inte att leka med

Tjo alla stekare där ute i solen! Vädret är ju helt oootroligt, man får typ värmeslag så fort man går ut!

NOT. Iaf, jag har kommit fram till att jag och sara ofta har otur. Eeeeller så är det så att vi är rätt blonda, men jag tror mer på det första alternativet. Kolla:

I torsdags så skulle vi ju gymma. Det var tydligen billigast i hammarbyhöjden. Vi stressade som två galningar hem till mig för att hämta grejer eftersom det stod på hemsidan att dom stängde 19.00. Vi kom dit halv. Aa så står vi i kö för att betala och så ser sara på en lapp att man måste vara 18 för att få gymma där! KUL?! Nej. Men på vägen dit träffade vi sötaste steffiii och pratade lite, så det var inte heelt i onödan! Iaf. Så vi åkte till sats i globen istället och frågade om åldersgräns där. Hon sa att man behövde va 16 så vi ba jaaaa men sen ba man måste ha föräldrarnas underskrift. JAHA?! Men pappa var vår räddare i nöden, han snackade med hon i kassan så vi fick ju gymma till slut.

Seeen så var det det här med vår melon igår också. Aaaahahaha det var längesen jag skrattade så mycket. Vi hade köpt en melon som vi hade i en påse. Plastpåse. Den håller inte för en 40 ton tung melon märkte vi. När vi gick upp för sista backen hem till mig så går påsen sönder och melonen ba rullar ner för backen och jag kutar efter men jag var inte tillräckligt snabb så den rullade in i en buske. Vi trodde att den hade rullat in på en tomt så vi plingade på och ba hej får vi leta efter en melon på er tomt? Hon ba eeeh aa visst? Aahaha då gör vi det, men sen säger hon att det är ett staket där så den kunde inte ha rullat in på tomten. Då fick vi gå in i buskarna ändå. Det var värsta dramatiskt men jag hittade den till slut! WOHOOO. Och nej vi kunde verkligen inte överge den där i mörkret.

JAAA så nu kanske ni förstår vad jag menar!


här låg vår melon

Oj vad långt inlägg, men aja jag var tvungen att dela med mig av detta.
Bloggar mer ikväll! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0