Mitt liv på en vägg

Tjenare!!
Snacka om att jag har haft en röööj dag idag asså! ni ska bara veta, sprungit från och till ställen hela dan! knappt hunnit andas ju! snacka om bissy women jag är!
fast nee... Idag har jag inte gjort nånting. Eller jo jag har letat ihop bilder på olika roliga minnen jag har i mitt liv som jag ska rama in i massa ramar och fylla min vägg med, kommer bli jätte fiiint! och varje gång jag kollar på den kommer det göra mig så glad, tack vare alla mina fina vänner där ute <3


Här är bara några få av bilderna som kommer fylla min vägg, så bli inte ledsen nu om du inteär med på nån av dom här för alla mina vänner har en plats på min vägg <3


 


Love you all <3


Kommentarer
Postat av: Skantz

Svar till Terese: Haha mjo täckte över ansiktena för då fick jag/vi typ inte visa ansiktena för vi hade pratat om såhär... Aa internet grejer men yes. Hihiiii

2011-08-17 @ 21:54:19
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Bieber

WTF!

Im not on the wall!!!

2011-08-20 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0