right next to you



... läskigt många meningar i den här låten stämmer så bra överens med verkligheten just nu.

Jag vill att du ska veta, att varenda ord jag sagt till dig kommit från hjärtat. Vad som än händer så kommer jag alltid finnas vid din sida. Det hoppas jag att du förstått. Jag önskar jag kunde göra så att allt blir bra. Så att allt blir precis som förut. Men det går inte. Jag har ingen aning om hur detta kommer sluta och det får ta den tid det tar, men jag kommer inte ge upp. För jag bryr mig om dig.

Det här kommer bli det svåraste jag gjort i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Skantz

Vad har hänt? :o<3

2011-08-26 @ 15:58:55
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0