sista augusti

Jahapp då var det redan första september imorgon då... Inget att jubla över, men ärligt talat så tycker jag det ska bli mysigt med höst. Bortsett från allt regn då.

Idag har jag, som alla andra varit i skolan. Började med en föreläsning som jag självklart förstod precis allt av. Noooooot. Vid lunch så drog jag, sara och martin till östermalstorg eftersom martin skulle köpa en typ jacka på nån djurgårdsaffär. Sen gick vi till stureplan.. status, jag vet! Haha blev än en gång lunch på älskade subway. Chicken teriyaki och sen några kakor på det, deee är grejer de. När vi var tillbaka i skolan så var vi tvungna att läsa i ett underbart häfte vi fått, så sjukt intressant är det. Nä nu driver jag igen.

Nu ska jag ta en dusch innan jag måste plugga. Blä mår ju dåligt av att bara höra ordet p l u g g a . Dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0