sista dagen på sommarlovet

Godmorgon. Eller aa vaknade för ett par timmar sen men ändå!

Inatt drömde jag t.o.m om att skolan börjar... Fast imorn tror jag inte att det kommer bli på riktigt samma sätt. Haha i drömmen så var skolan helt annorlunda, asså utseendemässigt. Och när jag kom in så var det bara människor jag känner/vet vilka det är där... och alla stod i grupper och lärde sig danser?! HAHA det var typ cheerleading? Man ba wtf?! Så jag hoppade in i en grupp och körde på! Tänk om skolan hade varit så.

Idag ska jag njuta utav sista dagen av sommarlovet 2011... låter riktigt sorgligt när man säger sådär. Det ska jag göra genom att städa rummet, åka in till centrum en sväng och... bara göra ingenting. Måste ju ladda upp inför skolan! Woopwoop! Untzuntz! osv. Fast nä. Nuuu ska jag ta och göra mackor med jordgubbar, standardfrukosten... Men hjälp! Klockan är över tre och jag har inte ätit frukost?! Ofta jag inte dött än.


å saknar er! ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: Stephanie

och jag saknar dig/er ! <3

2011-08-22 @ 17:33:47
Postat av: Skantz

hiiiiiiiiiiiihi

2011-08-22 @ 18:50:24
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Skantz

sv: hiiiihi *

2011-08-22 @ 18:50:41
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0