smart tjej

Jag säger det här typ varje dag, och jag säger det igen. Jag hatar min hjärna. Smart som jag är så tänkte jag inte på att kolla schemat i fredags, så jag trodde jag började 08.30 som vanligt idag. Jag hade liksom väckarklockan på 05.00 (!!!) imorse för att jag skulle vakna ordentligt. Jag snoozade om och om igen, och till slut fick jag damp på väckarklockan så jag sa håll käften till den och klev upp. Och sen när jag släpat mig mot skolan så kollar jag schemat och ser jag att jag börjar 10.40. FML. Då är det onödigt att åka hem igen eftersom det tar en timme och då hinner jag bara komma hem och sen vända igen. Åååå varför är det här så typiskt mig?!

Så nu får jag sitta här i skolan och vänta... Aja, får väl vara lite duktig och skriva klart min IUP. Bloggar om helgen ikväll.

Puss puuusss osv


favorit i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0