vad har man inte vänner till?

Idag när vi slutat så åkte jag och sara och mötte terese vid hennes skola. Vi åkte till Vapiano för en tidig middag, eftersom vi var rätt hungriga. Gaalet god pasta med pesto hade dom! Iallafall. Vi satt där och pratade i flera timmar kändes det som. Det har hänt så mycket på senaste tiden, för alla tre... allt kommer på en och samma gång. Och när det hänt något, då känns det så skönt att sätta sig med sina närmsta vänner och bara prata ut... Jag säger det alldeles för sällan, men ni ska veta att ni är guld värda. ♥

Klockan halv sju var det dags för möte, egentligen bara för mig och sara, men terese följde med. Jag och sara ska nämligen bli tränare i hammarbygymnasterna! Vi träffade de flesta andra ledarna och fick lite info. Jag, sara och en tjej som heter klara ska träna två olika grupper. 03-or och 06-or. Fatta vad söta dom kommer va! Sen blir jag och sara troligtvis tränare för yttligare en eller två grupper, fast dom träningarna behöver vi bara komma på när vi kan... Men det känns bra, tror det blir ett riktigt roligt jobb!

Har tyvärr inga bilder från idag, men hittade en gammal på världens bästa:





Sov gott allihopa, puss


Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: dom på bara dig eller va?

2011-08-25 @ 07:43:43
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0