- stör mig inte, jag är redan störd.





Jag är grymt pigg, piggare än piggen (grisen för er som inte fattar engelska) nöööffff (grymt) åhähä där fick jag till den åh jag är så skön. Nej okej driver men jag kan faktiskt inte sova så då kan jag väl slänga ihop ett inlägg till våra tappra läsare (läs: runkis) eftersom de va ett par dagar sen.

Idag gjorde man ingenting i skolan, så efter att ha varit där i nån timme så åkte jag, sara och martin in till stan. Hängde lite sådär you know. Sen mötte jag mamma för att handla julklappar! Mysigt vare och jag hittade faktiskt rätt mycket. Efter det åkte jag hem till lollo, som ni ser så gjorde vi ett pepparkakshus. Ganska skillade brudar om jag får säga det själv.

Nu tror jag att jag ska ta och ringa hit john blund så man somnar nån gång. Imorgon är iaf sista dagen man måste vakna utav den där jävla väckarklockans oväsen typ mitt i natten.. Fööör då får vi jullov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0