2011

Du har:

Gjort något du aldrig gjort förut -
aaaaa massa
Förändrats - shit ja.. har blivit en helt ny människa jämfört med 2010. åh vad poetisk jag är men de e sant
Någon gång känt dig sviken - mjo..
Känt att ingen har sett dig - ja
Dansat - JA
Ätit en insekt - aa varje dag till frukost, lunch, middag
Bråkat med dina föräldrar - ja gör väl alla
Fått nya kompisar - hihi jaaa ♥
Saknat någon - mm..
Pissat utomhus - mååånga gånger
Bakat - såklart
Sjungit fint - nej har nog aldrig hänt
Spytt - tror inte det, bara varit nära
Badat i havet - faktiskt inte, typ första året jag inte gjort det?! badade i snön däremot fett varmt EDIT: OKEJ GOTLAND ÄR HAV, tack du anonyma smarta människa (terese???) för att du berättar sånt för mig <3333
Varit lycklig - ja
Gråtit - ja
Sovit i motsatta könets säng - ja
Varit kär - antar det..
Hatat någon - ja fuck alla. nej inte hatat men ogillat har man ju
Dygnat - yeeeeesssss
Varit på en fotbollsmatch - ja faktiskt, dif-aik.. va största huliganen jao
Busringt - haha ja
Åkt över 50 mil - aa till london, norge.. är det 50 mil till gotland?
Somnat på buss - nästan
Legat med en politiker - aaabsolut, göran hägglund och jag hade en underbar sommarnatt där i slutet av juli rawr
Druckigt energidricka - aaaa
Blivit kittlad - jaaaa
Blivit jagad - nej
Kört något fordon helt själv - klart, tja kungen på å köra bil här
Fått ett syskon -
Gråtit till en Disney film - jaaa lejonkungen ♥
Känt dig ensam - ja
Tjuvläst andras sms - heh aaa
Brutit något - nääääej
Tappat bort dig i din hemstad - hahah ja att inte veta var jag är har hänt ett antal gånger
Jobbat - sommarjobbade på pappas jobb och sportscamp, åh saknar det, och sen va jag tränare i gymnastik
Träffat någon från internet i det verkliga livet - jaa
Ljugit - ja
Åkt skidor - yeah man
Varit bra på något - tveeek.. jo, skratta haha
Varit dålig på något - rätt mycket men framför allt på att passa tider haha
Suttit på ett tak på natten - aa..
Skämt ut mej rejält - gör jag varje dag? why so serious????
Blivit kallad fjortis - hmmmm.. aa
Blödigt näsblod - haha ja
Lagat mat - händer sällan men ja det har jag
Flyttat - nej
Läst en hel bok - hahaha.. heh.. nej som mest kanske ett kapitel?
Snackat skit - ja vem gör inte
Dött av skratt - är i himlen nu
Ramlat - haha jaaaa
Glömt bort var du bor - men nej så dum är jag inte



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att bada på Gotland är havet.. Herre Gud blondie!!

2011-12-30 @ 17:35:20
Postat av: Skantz

SV: ääääh nej det ansiktet ser inte inklippt ut? eller det är i alla fall inte det haha. och aaaaahh nyvaken plutt !

2011-12-30 @ 19:46:38
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Skantz

sv: jag har tittat rätt länge nu och jag ser inte

2011-12-30 @ 19:58:52
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0