dagen före julafton

Taggaaaa julafton imorgon! Hihi åh det är så mysigt! Idag måste jag slå in julklappar och fixa lite. Men ska först åka till frisören med julia. Det är bara hon som ska klippa sig, ooomg om jag skulle klippa mig (de va ett bra tag sen) då skulle jag bli tvungen att raka av mig allt för det är så slitet. Och ärligt talat så tror jag inte jag passar som flintis.

Juste, jag kanske ska färga håret idag istället.. Igår märkte jag att ena förpackningen va fel färg (blandar två olika) och gissa om jag fick damp. Jag borde nog kolla upp det där, för vid sådana tillfällen asså för miinsta lilla sak så får jag verkligen RÅdamp. Och då går inget annat bra heller haha igår så tappade jag underkläderna på golvet och självklart där de va vatten, när jag skulle ta upp det slog jag i huvudet i en låda och sen när jag hade duschat klart så märkte jag att diamanten på ena ringfingernageln hade lossnat. Då går hela världen under!!!! Vilken jävla diva jag låter som. Men aa julia kom nyss in med dom rätta förpackningarna hehe dom låg i amandas rum..

Nog om mig, nu borde vi snart åka så adiooooosss amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0