)(#¤=!"=!"==

hej jag har mitt dagliga damputbrott jag suger verkligen på ALLT i hela världen jag hatar skolan, jag börjar gråta för jag hatar allt plugg så islcacffuckingjgsnfd mycket jag är helt jävla efterbliven så jag orkar inte ens försöka men vem fan bryr sig om hur mitt liv kommer se ut i framtiden, inte jag iaf, jag kan gärna bli en av dom som sitter utanför åhléns och stirrar ner i marken och har en lapp framför sig där det står jag är hungrig men sen köper man ändå bara knark för pengarna jaaaaa det låter faktiskt kul!!!!!!!

OKEJEJEJEJ nu ska jag lugna ner mig för jag känner att det har blivit lite mycket klagande här på bloggen på senaste tiden. MEEEN jag tycker synd om terese hon får ta och bli friskt nu!!!!!! Aaa men okej två bra saker är iaf att det kommit lite snö (som om någon hade missat det) och sen så ska jag och sara trooligtvis åka till spanien i mars. Om vi får ledigt från skolan. Vilket jag inte kommer få. SKIT SAMMA HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0