Farväl huset

Hjäääälp, dagmar är här!!! Det låter som om huset snart kommer lyfta. Det skulle iof vara kul, då skulle jag lätt flyga runt som kungen herself sittandes på hustaket och vinka åt alla mina fans där nere. Aja eftersom dagmar förstör min skönhetssömn så kan jag berätta om min händelserika dag. Har varit helt galet!!! Lol jk har inte gjort mer än suttit vid datan och färgat håret.

Imorgon blir det lite shopping. Eller aa amanda och julia ska leta iphone-skal, några julklappar ska bytas och sen så ska jag kolla om en jacka jag vill ha finns på hollister i täby! Isf ska jag köpa den för pengarna jag fick igår för nu är jag fett rik. Njut av stunden linnea, den kommer inte vara länge. Jaja sen på kvällen kommer farmor och farfar hit på middag! OCH JUSTE om jag hinner ska jag försöka fixa ny design här på bloggen, även fast den vi har nu är en solklar 10a.. Man tröttnar ju. Så den här gången blir det en mycket enklare.

Aja nu ska vi se om dagmar kan chilla med livet lite så man kan få sova nån gång.. sweet dreams söötiizzaaaarrr, love you xoxo gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0