Galet

Wazzaaaaappp in tha hoood allesammans???? Själv sitter jag på tåget på väg till sara, ska spendera natten där eftersom vi är lediga imorn. Score. Då ska vi åka och köpa julklappar eftersom vi båda är så efter och inte har gjort det än haha.

Måste bara berätta om gårdagen. Vet inte riktigt vad vi höll på med, vi ville på värsta festen, men det brukar ju inte alltid sluta som man hade hoppats på. Kan sammanfatta kvällen lite kort såhär:

Jag och sara åt på vapiano. Vi hängde vid spottkoppen (status) och JUSTE när vi gick runt där så kände jag plötsligt hur nån kolla på mig så jag kolla upp och gissa vem de va?! Han den där heelt ok snygga andré från idol!! Åh hallelujah moment. Sen så skaffa vi några nya broes (fyllon), ringde dit martin, jag chilla lite i ett skåp, vi åkte till jonas och jaadu vad gjorde vi där.. Hade lite mys hahaha sen åkte vi runt lite, hamnade på café 60 till slut. Sen dumpa jag och sara martin och jonas på burger king och åkte hem till henne för att sova. SÄGER BARA EN SAK: VÄRD KVÄLL!!!! .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0