hej tomtegubbar slå i glasen



hahaha dör


Blev ba tvungen att blogga från min nya data, med några riktigt heta bilder på mig själv dom e ju bara SÅ FAB. (Lärt mig nytt ord av elin) Men nuuu är julafton snart slut, buhu sorgligt. Va först hos farmor och farfar där det blev underbar sång till kalle anka klaaassiker asså, god mat och julklappsöppning. Sen åkte bara vår familj hem och öppnade våra paket, tack alla söta för allting hihi oooch ja nu sitter jag här.

Saknar förresten terese min baby som numera säkert redan blivit brunare än självaste pepparkaksgubbarna.. Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varraaaaannnn okej nejmen nu ska jag äta mig tjock seeeeee yaaaaa


Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

BÄSTA ORDET!!! FAAAAAAAAAAAAAAAB :D <3

2011-12-27 @ 18:02:11
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du visa vad du fick i julklapp? :) ps älskar er blogg! <3

2011-12-27 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0