jullov, jullov, aaaav med läxorna, jullov, jullov pååå med pjäxorna

Eh typ fast asså ne. Men jullov är det iallafall! Efter avslutningen så åkte jag och sara till gymmet. Jag är stolt över oss, vi körde nämligen dubbelt av allt idag. Eftersom det lääär slinka ner liiite mer onyttiga saker i magen under lovet än vad det brukar göra. Vi cyklade bort 200 kalorier var ist för 100! Ni ba men herre det är ju ingenting, men jo det är mycket för oss okej?! Sen körde vi extra mycket styrka också. Vi va lätt dom biffigaste på hela placet. Haha juste sen när vi skulle hem ville vi inte stå och vänta på bussen i slussen i typ 20 min så vi tog 55an åt andra hållet och hamna i hjorthagen. Där va de öde. Sen tog vi bussen åt rätt håll och la oss längst bak och halvsov medans vi lyssnade på musik. Fett värt. Haha asså jag och sara är ju lite retard ibland.

Nu ska jag väl snart äta mat innan vi ska klä granen här hemma! Jag har inte riktigt fattat att det är julafton på lördag, men jag är ju alltid efter med allt. That's how I roll. Skooojjaaaa sen tror jag vi ska baka något och efter det tänkte jag färga håret. Mörkare den här gången. Kommer säkert bli failat och svart men det blir nog jättebraaaaaaa

Ni kan väl få en bild från dagens stretch eller aa mer dagens sångstund på gymmet. (Ja jag har jobbat länge på min otroliga bränna jag har på armarna) Herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0