min roliga standard dag nuförtiden...

Vill ni veta vad jag gjort idag? -klart ni vill, de visste jag väll!

Jag gick upp kl halv 1, älskar att sova. Speciellt när man bara ligger och är typ halv vaken och bara drömmer om hur man ösnkar att livet var, sen drar drömmarna iväg och blir helt crazy! haha de är kul!

Gick dirrekt till soffan satte igång datorn, svt play och julkalendern! jag tycker den är riktigt bra iår faktiskt, sätt alla avsnitt och de är helt värt de. Älskar den lilla tjejen så sööööt!

Sen öppna julkalendrar, chokladbiten blev typ min frulle...

hmm vad hände sen... min dagliga genomgång av sidor tror jag. massa bloggar och så sen uppdatera facebook startsidan i typ några timmar, standard!

Kolla på top model sen dirrekt prodjekt runway som går varje dag, dessutom så är de gamla avsnitt som man sätt typ 312 gånger. Men ändå är dom alltid ett måste att se haha

Sen blev jag jätte sugen på choklad när lindt-choklad reklamen kom, så då gjorde jag kladdkaka och åt upp halva smeten innan jag hälde den i formen, finns de nåt godare? tror inte de va!!

Sen laga mat och bla bla...

Och nu sitter jag här och har verkligen mega tråkigt så gjorde de här värdelösa inlägget men men.. haha



Ja visst är jag söt! jag vet <3

Puss alla fans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0