Porrmusikal!!

Idag kunde jag äntligen ta mig ur soffan och ut på äventyyyr!  aa.. fast nee. Jag knarkade några alvedon och sedan orkade jag åka in till stan och käka på T.G.I Frydays och sedan gå på musikalen Hair. Jag kunde ju inte missa porrmusikalen jag hört så mycket om bara pågrund av lite sjuka, så jag ba kötta!
Dom sprang i alla fall runt på scenen och slängde med kukarna, hade nakenglidrace över scenen, alla kysste alla typ sög av en präst osv osv... liiiiiiiiiiite random men de va jätte KUK! kul*

nu är jag lite slut så somnar nog snart... love to you all! <3

Smygtitt på musikalen: tyvärr inga snoppar i den.. syyyyynd!
http://streamio.com/api/v1/videos/4e5e2345e426002754000424/public_show



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0