real girls aren´t perfect. perfect girls aren´t real.

Hej. Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Vafasiken är dugg för ord förresten?! Aja men igår åkte jag och sara iväg och gymmade ett par timmar sisådär. Haha stackars emelie fick vänta på oss i stan i typ fem timmar. Men vill man träffa oss så är det värt väntetiden. JoOooOooOokeees. Men vi träffade henne i stan till slut, gick runt där ett tag, och sen åkte vi hem till mig. Fyllde magarna med föda, sov lite, chillade gaaaaaleeeeet helt enkelt. Sen blev sara tvungen att åka hem och då började jag och emelie kolla på film. Den där "salt". Meeen eftersom engelska inte är mitt starkaste ämne och eftersom emelie somnade efter en kvart så fattade jag inte mycket utav den. Satt där och pratade med mig själv.

Jahapp hörni, imorgon är det sista dagen på 2011. Hur ska man fira det då? Ingen. jävla. aning. Ska iallafall vara med min baby sara. Ingen gillar oss så kvällen kommer antagligen sluta med att vi sitter i min säng med varsin 2 liters cola i knät och kollar gossip girl och klagar på livet. Näääeeej men vi får se vad som händer. Nu ska jag iaf sova, blev ju väckt tidigt imorse genom att få en kudde slängd i ansiktet. Fick hjärtattack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0