sova i 11 timmar <3333333

Hur kommer det sig att sängen alltid är så skön på morgonen och aldrig när man ska sova?! Knaaaaaaas. Vaknade för en timme sen och låg kvar ända tills det nyss plingade på dörren.. haha det var en utav dom som gjort om vårat badrum där nere och han kan typ bara spanska. Så jag fatta ingenting, stog där nyvaken och kollade i kors å ba ööööh vänta vaaaa, så han kollade google translate på mobilen. Jag dör va söt, det tog ganska lång tid och sen säger han till slut "jag ska bara hämna materialet".. i garaget dårå asså så söööööööt hahaha. Sen går jag in eftersom jag trodde han kunde koden.. Gud vad elak jag känner mig.. Nej då står han ute i kanske fem min innan han plingar på igen. "Kan du öppna garaget?" Jag typ dog.

Idag ska jag ha så jävla kul!!!! Ska plugga. På lovet. Ja det är som att ta självmord men jag måste för jag ligger efter med några saker. Jag har bestämt mig för att skärpa mig nästa termin, så idag ska jag vara duktig. Sen känner jag för att träna själv i mitt rum, maaassaa styrka. Haha forever alone eller vadå, menmen sånt är livet.

Nämen nu måste jag äta frukost, det låter som att det är ett världskrig i min mage. Hoppas ni får en roligare dag än mig, pussssssss


Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Sa det någon gång och mamma tyckte det var irriterande så nu kan jag inte sluta och inte hon heller ;) <33

2011-12-27 @ 21:46:12
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: ElinSkantz

Yeaah!!

Du tar Ben jag tar Jerry! ;) <3333

2011-12-27 @ 22:15:45
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: lollovisa

sjukt fin design ;)

2011-12-28 @ 01:34:00
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0