Tja tjaaa bloggen!

Jag är tvungen att va hemma idag igen, FETT SEEEEEGT! tänk att jag vill till skolan... kan man inte tro va?! Jag ska tillbaka till läkarn imorrn och då får jag veta hur jag mår och vad jag får göra, hoppas jag är hel o frisk! måste ju va med på dansuppvisningen som är i helgen, de kommer bli såååå awesome!!

hmm vad ska jag skriva om nu då? det är dehär som är problemet när man inte gör någonting..
juste! jag kan säga att jag fick hem mina skolfotton. Men dom va jätte dåligt ljus i, dom var liksom jätte mörka, så mamma ringde in och nu ska vi få hem nya och behålla dom gammla SCORE! så om ni också är missnöjda med ABCgruppens bilder KLAGA!



här har man kul i ensamheten...

Puss puss!!!


Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: haha jarååå terese det får du! det är från när han spelar in låtarna, inspelningen av mistletoe och pray musikvideon!! :)

2011-12-05 @ 16:46:04
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Sara

jag klagade och dom gjorde nada! :(

men nice ju :D

2011-12-05 @ 19:45:13
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0