Alla vi som älskar sj klappar nu

Hahaha jag dööör vad onödiga jag och Sara är! Vi skulle hem till mig för att plugga... Men så är det signalfel i Älvsjö så tågen är inställda! Aaa och då tog vi en buss till Gullmarsplan. Seen tänkte vi oss inte riktigt för kan man verkligen säga, för vi såg att en buss mot Årstaberg stog där, då sprang vi ba dit och åkte iväg. Men deeet var ju helt onödigt för att Älvsjö ligger ju en station efter Årstaberg! Vet inte riktigt hur vi tänkte.. Jo att vi kunde ta en buss till Älvsjö därifrån för därifrån gick ju pendeltågen som vanligt, men den bussen såg vi åka precis när vi kom. Ja så då tog vi bussen tillbaka till Gullmarsplan (helt onödigt att åka till Årstaberg!!) och tänkte ta tunnelbanan till Fruängen. Varför gick vi inte till typ medis och tog tunnelbanan från början?!?! Aaaaa och sen så var det onödigt att Sara följde med mig hem, så hon åkte hem till sig istället. Jag då? Jo jag tog till slut tvärbanan till pappas jobb, där jag sitter nu! Ååååh hahaha vad onödigt det där va!! Vi gick liksom från skolan HALV TVÅ! Nu är klockan KVART I FYRA! Och jag är inte ens hemma än. Jag som skulle hem och skriva på min artikel som ska vara klar imorn och jag måste skriva minst en och en halv sida till. Jag kommer inte hinna! BLÖÄÄÖÄÄÄ HATAR SVERIGE IBLAND! Så. Tänkte bara dela med mig av detta. Vet att det blev typ en hel bok men aaaja!




 

 Vi är precis så smarta som vi ser ut att vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLAPP KLAPP

2011-02-10 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0