Biotime!! ^^

Nu har jag precis kommit hem från biofredag med Lena :D
Först tänkte vi se Trassel men sen gick vi på Burlesque istället (den med Christina Aguilera ni vet ;) Den var galet bra och man hade typ gåshud genom hela filmen! grym musik! och ni killar skulle gilla danserna ;D
Och för oss tejer va det en grymt snygg skådespelare också!! Cam Gigandet.


5 av 5 tosters!


Jag och lena slog vad oxå! 100 kr :O

Efter en stund kom jag på det!! han som spelar jack (cam) det är ju han i O.C ju!!!!
Lena - NEEEJ han är med i Twilligt!!! han som spelar james...
- Nej Lena jag har alltid rätt!!
- Tror inte det va!! 100 spänn ;)

 


Och gissa va?..

BÅDA HADE RÄTT :P
 och jag som va säker på att jag skulle bli rik...

Nu sitter vi hemma hos mig och kollar på Djävulen bär Prada ^^

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0