IIIskallt!

Vet ni vad jag gjorde idag?!? :O
Jag badade i en isvak!! Det var jätte läskigt, tänk er själva att lixom hoppa ner i vattn et från en iskant...
Vi hade på oss kläder, mössa, vantar och skor så det var faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle va, eller berodde det på att jag är sååå HET! ;D Fast jag fick ändå typ panik!! för man skulle ta sig upp med isdubbar och kasta upp en lina man hade på ryggen. Jag fick inte loss isdubbarna och jag nådde inte linan... = PANIK men sen lyckades jag ta mig upp. Sen när man skulle springa enda in till bastun höll jag typ på att ramla hela tiden för att benen var bortdomnade xD 



Isvaken!


1.  Taggad


2. fett RÄDD!


3. AAAAAAA PANIK!!!


4. Jag dööör!! :O SPRING!


HAHAH Antonias magplask! xD


Simone överlycklig!! ^^


kallt eller vad!?!? :O


Tjenare!



Fatta hur modiga vi é!! :D STOLT!

Puss o Kram♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0