löööördag

Igår tog det nästan tre timmar för mig att komma till skolan!! OOOMG säger jag bara. Kom dit för att äta lunch och skriva klart och lämna in artikeln. Fast sen på kvällen så kom jag på att jag inte alls blev helt klar... Lämnade in den med lite halvfärdiga meningar och lite så haha. Aaaaaja!
Sov ju över hos Sara sen! :D Å herre gud vad vi garvade åt ingenting... Inte ovanligt!

Idag var det dans som vanligt, alltid lika kul. Sen bar det av mot farmor och farfar för att fira att farfar fyllt 72! Treeevligttrevligt. Tog några bilder:



HAHAHA Hanna och Hampe... Mm typiskt Hampus haha!


Söta Alma och Isa!


Okej, det blev bara två...
Men jag har haft en bra, lugn lördag i alla fall. Hoppas ni också haft det bra!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Skantz

HAHAHAHHA HAMPE!!!!

2011-02-13 @ 13:42:37
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0