nya lokan heeelt gratis





Har ni sett att det har kommit en ny Loka?
Jag har smakat den! Utan att köpa den också. Hur då? Jo, genom Facebook! Man "gillar" en grupp, så skriver man in sitt nummer och sen får man ett sms med en kod... Så idag efter lunch åkte jag, Sara och Matrtin till Pressbyrån för att kolla om det funkade. Och det gjorde det också!

Egentligen så ville vi helst ha kexchoklad, för man kunde få en på samma sätt som Lokan. Men bara idag, eftersom det är Alla hjärtans dag... Men då funkade inte koderna. Senare så fick alla ett nytt sms, men gissa vad som händer då?! Jo självklart ska Fredrik ta min kod och gå och hämta ut en innan mig :( Koden kan alltså inte användas mer än en gång för er som är lite tröga... Nämner inga namn! Haha

Tillbaka till Lokan då: Den smakar nog mest citron, tycker jag iallafall, men man känner melonsmaken också. Hur som helst så är den god!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: du vet vem

hahaha men du fick ju en ny!!! Förresten så suger din blogg. Mindre mat, mer Fredrik!!! :D <3

2011-02-15 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0