okeeej då! bloggar idag i alla fall...

... för jag hinner ju faktiskt det!

Fick gå upp klockan fem för att hinna vara vid skolan kvart i sju. Var såklart jättetrött, men jag och Sara halvsov en stund på bussen sen.
När vi väl kom fram så tog det lite tid innan vi kunde börja åka eftersom Sara, Martin och Jonas skulle hyra grejer. Inte jag, bara för att jag är så baaaall! Nääää, det tog nog lång tid mest för att det tog sån tid för mig och Sara att ta på oss pjäxorna... Seriöst, man tror man ska bryta foten ju!

Men seeen, till slut, så vare bara och tuta å köra! Eller aa, köra iallafall!

Blev inte så många bilder, men kan bjuda på dom få jag har!:


guulligt! ser ju helt... nyvaken ut. Stämmer ju också iof!


Asså det var så himla kul, Sara skulle åka lite långsamt baklänges ni vet, medans man pratar? Aa, och då så åker hon för långt och ut på sidan av backen! Hahaha, jag typ dog


Martin gör vad?


bra kvalité!

Ja, det var typ dom...
Men en lyckad dag blev det! ;)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0