Terese pysselhörna

Hihi fin rubrik ^^

Ni håller säkert med mig om att det är galet irriterande när man köper ett par jeans och efter att man använt dom en gång så är dom förstora... men det går jätte lätt att fixa!
Eller om man som jag har ärvt massa jeans som självklart är utsvängda kan man också göra det här.

1. Ta på dig jeansen ut och in (skriver man så?) xD
2. Nåla in dom så mycket som behövs.
3. Sen är det bara att sy efter nålarna.

Eller kan man mäta med ett par jeans som är bra storlek på, använta dom som mall.

LÄTT SOM EN PLÄTT!!





Jag sydde in 5 stycken :D



här har vi min pysselhörna!! :D xD

Lycka till!

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: J ;)

om man har blivit för fet då och inte kan ha några av sina jeans, kan du fortfarande hjälpa till?!?!? (A)

2011-02-27 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0