trööött











Lördag idag då. Som vanligt var jag på dans imorse, och jag var sjukt tröööött. I pausen mellan Fridas och Stinas så höll jag på att somna. Man kör gärnet under Fridas och sen är man helt slut på Stinas... Men man brukar som tur är komma igång igen i slutet!
Och ååh vad jag vill att det ska bli vår! Inte bara för att jag inte orkar med all snö längre (fast vem gör det?), utan också för att jag vill ha dansuppvisniiing!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra än. Meeen berättar väl det imorgon eller nått!


Förlåt för ganska tråkigt inlägg, men bättre än inget, visst?
PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: A n n a

Sv: Tack! :D

2011-02-26 @ 22:45:45
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0