två sockerbagare som är före detta gymnaster dom bor i staden


gott





hahaha


bra sara, nästan ena ögonbrynet uppe!


Tjoooooooooo

Just nu är vi hemma hos mig och vi har som ni ser bakat smartieskakor! Vet att ni är suktade ;)
Snaaart så ska jag få platta Saras hår, *glad*
 
Måste bara berätta om idrotten idag... Vi gjorde bl.a. balansövningar, och dom flesta var att stå på händer på något sätt. Gissa vilka som var bäst?! A iallafall, vi var nog liiite trötta för vi fick värsta skrattatackerna. Bästa var först när vi skulle upp på händer med samlade ben. Vi kom till stationen, läste snabbt på lappen å ba ''aha okej va lätt'' och sen utan att vi visste det så gick vi upp exaaakt samtidigt och exakt likadant. Det var kul! Sen den andra var att man skulle stå på händer med magen mot en ribbstol... Jag var inte speciellt smart, för jag hakade fast fötterna på en utav ''pinnarna'' och så tänkte jag att jag kunde släppa händerna! HAHA jag hängde där i kanske en hundradels sekund innan jag ramlade ner på huvudet ( stog ju på bara huvudet, utan händerna en liiiten stund där! :O ) och nacken ba knakade och sen hamnade jag plötsligt på rygg. VI TYP DOOOOG!

Tänkte att ni ville veta det!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0