varför funkar det inte att lägga in låtar längre?!

Hej här kommer ännu ett ganska tråkigt inlägg... Jag tänkte bara lägga in en bild och en låt idag, men nejnej deeeeeet funkade ju inte.

Men jag kan berätta om en kul grej... Idag gick Sara hem tidigare för att hon mådde inge bra. Så då, på en håltimme, skrev jag (Fredrik) med henne på Facebook. Aa, och helt plötsligt så skriver hon "det där va inte jag!" Hahaha någon annan va inne samtidigt ni vet, och skrev en massa och ändrade profilbild å så. Det är lite läskigt för vi har ingen aning om vem det ääär!

Lite kul... Meneee nu måste jag ta och plugga -.- Ovanligt? Svar nej!



och ja, det är fint med webbilder.. bildbrist som sagt!


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0