Bio * 12 pers

Det började med att vi två och Sara tog bussen till heron som även Jocke och Niclas hoppade på i Segeltorp. Fast sen när vi var framme så var det inga andra där än... så då gick vi och kollade lite på Media Markt :P Sen tänkte vi att vi kunde hitta nån skön soffa inne på Mio som vi kunde mya i tills alla andra kom ^^ ... men nä Mio var stängt :( så vi fick stå utanför med massa springande, skrikande ungar runt oss istället xD
Till slut så kom Simone och Sara också. Vi gick och satte oss vid ett bord, så att alla skulle få plats... Vi trodde ju vi skulle bli 16 pers, men det blev bara 12. Bara och bara, haha, det är många det med! I alla fall, sen åt vi och resten kom så småning om. Jag (Linnéa) träffade många för första gången, för jag känner bara Terese, Sara och Simone lite från innan. Så det var kuuul!

Sen gick vi och hämtade ut biljetterna 45 minuter innan filmen började. Så vad gjorde vi under tiden? Vi gick till Willys för nån (Johan ? ) skulle köpa nått å äta... Och sen gick vi in och satte oss! Vi såg ju "Meet the Parents: Little Fockers". Den var as rolig!

Juste, Martin, en i skolan (asså Linnéas) och hans flickvän var där också, på samma film! Så då blev vi ännu fler... Eller aa, sen efteråt så va dom med oss! :)
Jag (Terese), Niclas, Bella och Kalle åkte hem till Bella efter, men det failade totalt eftersom jag sen inte fick va kvar där... -__-
Men kvällen blev ändå lyckad!! tack alla! :D



PUSS PUSS // Terese och Linnéa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0