FMFL (föredrar förkortningar...)

Jag har kommit på, att just nu har jag inget liv. Jo det är klart att jag har, annars skulle jag vara död, men jag menar att det är så... tråkigt! Man vaknar, åker till skolan, åker hem och pluggar innan man går och lägger sig. That's it. Undantag finns, dvs lördagar och möjligtvis fredagar. Annars, FMFL!!!!! Hahaha, igår fick jag och Sara världens utbrott. Ni skulle sett vad vi skrev... Lite smakprover:


Linnéa: JAG HATAR MIG SJÄLV!!! jag ska ALLTID skicka fel dokument ju!!! jag orkar inte göra om!!!!
Jag trodde att jag hade skickat hem fel dokument, så att jag var tvungen å göra om allt jag hade skrivit i skolan på den där debattartikeln... (men sen visade det sig att det bara inte hade sparats på datan i skolan, så jag hade faktiskt skickat rätt)

Sara: Ska vi dygna?
Linnéa: Ja, jag kommer bli tvungen att göra det!!! Fast nä, jag har redan pyamas på mig å så och då var det onödigt att jag gjorde mig i ordning.
Sara: Jo, samma här... Men jag har massa fucking franska som jag måste bli klar med idag! Jag kommer inte att hinna, FML!! Jag har seriöst damp! Jag är helt jävla värdelös!


Typ exakt så var det... liiiite kul.



passande bild


Nej men vad hände med att jag skulle vara positiv?!
Puss ändå.


Kommentarer
Postat av: Skantz

fjortiws

2011-01-25 @ 17:50:09
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0