hej då hår

För kanske en och en halv timme sen kom jag hem från bion. Filmen var sjukt rolig, precis som jag hört att den skulle va :) Om du inte sett den, se den!

På väg hem så fick jag lite ångest för att det är skola i övermorgon. Nej vadå vänta, det är ju inte i övermorgon! Jag var helt säker på att det var lördag idag och att det därmed bara var en dag kvar av lovet. Men där tänkte jag ju lite fel! Blev överlycklig när jag kom på att det är fredag idag och lördag imorgon, och sen yttligare en dag innan det är skola igen. Yeeey!

Imorgon har jag beställt klipptid hos Jennifer. Inte direkt för att vi har bestämt exakt tid, men nån gång imorn i alla fall! Mitt hår är jätteslitet. För jag plattar det nästan varje dag, plus att det var väldigt längesen jag klippte mig sist. Nu när det väl har blivit ganska långt, då måste man klippa av typ allt. Nejmen jag får skylla mig själv. 



Bild jag tog för en stund sen för att se hur långt håret är nu. Jag vill ha det längre hihi, så jag får be Jennifer att verkligen klippa så lite som möjligt (a)


Puss & godnatt / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0