hemma-lördag

Imorse (ja, om den börjar 11.25 så var det imorse) var det dans dårå! Vi hade inte dubbla pass som vi brukar, utan bara det första. Och på det så hade vi vikarie! Det var kul ändå för hon var jättebra! :)

Efter dansen så åkte jag, mamma och pappa och kollade på tapeter. Hittade en som jag vill ha, kolla:


Syns inte så bra, men den är lite silvrig och det är inte sådär gröntblått på den som det blev på bilden haha. Men visst var den fin? (a)


Seen har jag inte gjort så mycket mer idag. Nu ikväll så ska jag bara vara hemma. Skönt faktiskt. Måste göra nödvändiga grejer som att rensa garderoben! Just nu går det knappt att stänga lådorna för jag orkar inte vika kläderna jag lägger in. Eller jaag... brukar inte hinna. Japp, så det kommer nog ta ett tag!


Hoppas ni får en bra lördagskväll,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0