i skolan igen

God morgon

Sitter just nu i skolan igen, eftersom jag inte har nån lektion förrän ... äh jag kommer inte ihåg exakt när, schemat är i skåpet (a) Jag skulle haft spanska nu men jag ska byta till en annan grupp. Jag trodde att jag skulle komma på spanskan idag (jag var där igår) men nej, det behövde jag inte eftersom jag ska byta till en grupp med bara ettor tror jag. Och den gruppen har inte spanska idag. Såååååå då kunde jag ha fått en jättelång sovmorgon ju! För nästa lektion börjar inte förrän ... eeeeeeh vet inte det heller, jag orkar inte gå till skåpet. Men om en lång stund iaf. Bra koll man har känner jag.
 
Just nu är jag faktiskt duktig och skriver på en uppgift vi har tills på måndag. Samtidigt som jag lyssnar på NRJ! Det gjorde inte så mycket att jag kunde haft sovmorgon idag faktiskt. Jag tycker så mycket om att gå upp runt 6. Hääärligt ju. Nejmen, ärligt talat så gjorde det inget för jag måste komma igång med den där uppgiften oooch nu har jag det! Bravo, Linnéa!




jag och sara är söööta


PUSS


Kommentarer
Postat av: Skantz

tack_så_mycket@duärsötmed.com

2011-01-13 @ 20:55:57
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0