igååår

Igår var det ju dans för mig och Terese, men inte i samma grupp dårå... (bara på torsdagar som Terese skrev eftersom hon var så duktig och bloggade två (!) gånger igår)
Det var alltså första gången på terminen och jag säger bara: jag har träningsverk! Men det var som vanligt kul att få dansa igen.

Sen på kvällen så var det One Tree Hill kväll hemma hos Terese som gällde! Hon, Lena och Sara brukar ju ha det och den här gången fick jag vara med också (a) Hade aldrig kollat på serien innan. Men det gjorde inte så mycket, kom in i det rätt bra ändå. Varför har jag inte sett det tidigare för egentligen? Det var ju asbra! Synd att jag somnade och missade lite där i slutet... Men jag var trött och då brukar man faktiskt somna. Vi sov på soffan, förutom Sara som fick sova på en extrasäng.
Sen, idag, så fortsatte vi kolla lite. Dom andra tre skulle in till stan, men jag gick hem för att plugga. Och det har ju gått bra också?... Jo, ganska faktiskt. Känns som att jag pluggar heeela tiden! Kunde inte följa med och fira min kusin Hampus som fyller 8 idag bara för det. Men, får säga grattis här då! Inte alls samma sak, han läser inte det här direkt, men aaaaja. Grattis Hampeee! ♥





Nä, nu måste jag fortsätta med debattartikeln. Jippitjohej!
Ikväll är det dans igen! C-gruppen den här gången. Kulkul!
PUSS



Kommentarer
Postat av: jennifer

Terese!!! har du alla säsonger? :P kollade första i helgen och andra nu i veckan , det är ju helt grymt :D <3

2011-01-28 @ 20:22:51
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0