Jag som var så bra på det... eller?

Vet ni vad jag precis kom på?! Att jag helt har glömt bort Guitar Hero! Det som var så himla kul, och nu ligger det bara uppe i en påse i ett hörn och är i vägen. Jag verkligen älskade det förut, spelade det typ konstant hela dagarna.. och nu har jag inte spelat det på flera år :O ILLA!
Sökte precis upp alla låtar jag gillade på spotify, och fingrarna kommer typ igåg hur låtarna går, haha!!

Så imorrn ska jag plocka fram det och börja spela igen! tycker jag ni också borde göra om ni har ett ;)
SÅ GALET KUL!!!

favvo låten:
"Sweet Child O' Mine" - Guns N' Roses
(varför går det inte att lägga in låtar längre? )


Kan inte fatta att jag längtar till imorrn för detta... men det gör jag!!

Puss o godnatt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0