Linnéa drömmer

Jag satt i en bil och typ pratade i telefon med Sara, som satt i en annan bil som körde lite längre bak. Hon sa att hon skulle övningsköra för första gången idag, och då tänkte jag att jag kunde följa med. Sen såg jag helt plötsligt avfarten till eeh... det var en körskola som såg ut som en racerbana. Aaaa och då tänkte jag "nu ska vi bromsa". MEN BILEN STANNADE INTE! Jag ba "men guuuuuud det är ju ingen som kör!!". Jag satt i sätet brevid förarsätet, och ingen satt i förarsätet! Jag fattar inte hur bilen kunde komma framåt, men iallafall, så fick jag panik och verkligen hoppade över till ratten och skulle bromsa... Men jag hade glömt bort hur man gjorde! Eller det gick inte, istället så gasade jag som bara den. Jag typ stog upp på pedalerna, för annars så såg jag inte vägen. Jag var helt säker på att jag skulle dö för jag körde slalom mellan alla bilar i typ 200 km/h, och jag kunde verkligen inte stanna. Men sen kom min hjärna på att jag bara drömde, så då ba "men jag kan ju vakna!". Då vaknade jag. Mmmmmmmmm bra va?

Snipp snapp slut, så var sagan slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0