dagen.... och jag måste börja spara pengar!...

Tjatjaaaaaa på er!

Dagen har varit jättebra, skrattat mycket haha! Skolan är kul ibland. Sa jag nyss det där?!

I alla fall. Hade ingen idrott som jag egentligen ska ha direkt på morgonen. Så började 10.10! Då hade vi föreläsning (höll på att somna) och sen efter det lunch. Sen var det IUP, och då skulle man skriva upp ca 20 saker som man tycker om att göra. Jag glömde skriva upp att blogga kom jag på nu! mmmmhm. Lite konstigt, men det gjorde vi iaf. Seeen läste vi i ett historia häfte (jag var duktigast, kan ju Martin instämma) Sen hade vi matte! Såå har min skoldag sett ut dårå.

Efter skolan så var jag och Sara busiga och köpte två kakpaket var... Som vi kan ha i skåpen om vi blir sugna! Smart va? Ja, det var det. Kanske. Egentligen måste jag sluta slösa pengar på onödiga saker. Så jag kan shoppa loss när vi ska till LONDON! Det är ett tag kvar, men ändå. Och juste nej, imorn tycker Fredrik att jag ska betala honom 20 kr för att han behöver det till att köpa en macka/godis eller vad det nu var (jaa, vi ska kolla på film imorn!)... iiiiiallafall, plus att då får jag mysa med honom... Asså njaaa tveksamt! Men iiiiiih längtar till London nu! :D


oooj vilken fin bild jag hittade! Jag och Sara nån gång i skolan..


Är på glaatt humör idag som ni kanske märker. Det gillas!

Nu blir det Top Model! Gillas det med!
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0