nödvändig dag

Den här dagen har varit såå onödig. Hade väckarklockan på 06.30. Även fast jag började 10.50. (Ja, jag visste att jag började då, men jag var tvungen att duscha...) Sen kom jag till skolan 40 minuter innan vi började, på grund av bussarna som går så sällan. Sen när lektionen väl börjar (matte) så hade vi lite tråkiga genomgångar och så skulle vi jobba i boken. Vet ni hur hårt jag och Sara jobbade eller?! Kolla:


Det enda vi skrev upp var uppgiften... för vi behövde hjälp, men läraren kom aldrig.

Aa, sen var det lunch. Gissa vad jag gör då? Jo, jag doppar mitt nytvättade hår i ketchup.
Sen hade vi någon slags genomgång. Man typ somnade. Efter den så kollade vi på en konstig film som jag fattade nada av (inte bra) och då somnade man ännu lite till. Sen åkte jag hem!


Bästa dagen på läänge med andra ord!
Och den blir ju så mycket bättre av att jag nu måste plugga...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0