nyårsafton

Är det verkligen ett nytt år nu? Det har gått otroligt fort, i alla fall andra halvåret. Specieeellt december! Känns nästan som att det var förra veckan som man fick öppna första luckan i chokladkalendern! (a)

Igår då? Jag firade hemma hos Jennifer tillsammans med henne och Hanna (haha lät kul), (och Jennifers familj och två andra familjer som var där). Men vi tre var mest för oss själva :) Det var en jättemysig och rolig kväll tycker jag! Jättegod mat var det också. Hummer till förrätt, oxfilé och renytterfilé med potatisgratäng till huvudrätt och panacotta till efterrätt. Mmmmm.
Vid tolvslaget så gick vi aldrig ut, för det var inte så... lockande väder, haha. Vi var inne hela kvällen. Förutom att äta så var vi lite busiga och gjorde en facerape på Isabelle (Jennifers lillasyster), spelade spel och skrev nyårslösten till varandra som jag inte kommer hålla, och lite annat :) Haha.

Tack för en hääärlig nyårsafton och för att jag fick vara med! (a)









Puss / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0