onsdag...

... och INGET plugg, dööör vad skönt! Resten av veckan ser ut att bli likadan, tjihooo! I skolan också. Alltså att resten av skoldagarna inte kommer bli så jobbiga. (Kan man säga resten när det bara är två?) Aja, det var den inte idag heller, har bara tre lektioner på onsdagar. Egentligen två, den första räknas inte. Och så slutar jag 13.25. Huuuuuur skönt som helst. Vet att ni är avundsjuka! ;)

Just nu är jag jättehungrig, magen kurrar heeela tiden. Då kanske man borde äta något? Nej för det finns inget att äta här hemma! Buhu stackars mig. Okej nu ljög jag. Det finns alltid nått å äta, men... jag är slö. Hihihihihi! Men jag får väl gå ner och fixa något ändå, jag vill ju helst inte hungra ihjäl!


Märker att jag har lite bildbrist, så va tvungen och ta en nu... asså så ni vet liksom. Och jaaa det blev finaste bilden ever och jaaa jag gillar att lipa!
Ojoj, borde städa undan klädhögen på soffan ser jag nu!

Hoppas ni har haft en så bra onsdag man kan ha...
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0