plogmaskiner, skolbyten och bio

Oj, vad länge jag sov idag med! Även fast jag la mig ganska tidigt. Meeen det kan bero på att jag blev väckt av en plogmaskin som håll på rakt utanför fönstret klockan 6 imorse! Åååh vad jag var sur då. Haha, typ skrek åt den halvt i sömnen.

Idag måste jag plugga matte. Ja, ni läste rätt. Plugga på lovet. Men jag måste, måste, måste verkligen eftersom jag ligger ganska mycket efter. Juste, jag har nog inte sagt det, men jag ska byta (eller har bytt) skola! Jag vet vad ni tänker, "Men herregud vad hon byter, ska hon göra det igeeen?!" Ja, det ska jag. Till samma skola som Sara. Jag lovar att det här är sista gången jag byter. Orkar inte förklara alla tidigare byten, men jag kan iaf säga att jag kommer trivas sååå mycket bättre nu med min lilla rumpnisse haha Saaaraa ♥

Sen ikväll så blir det bio med hela familjen. Det var jättlängesen! Vi ska se "Due Date". Har hört att den ska vara riktigt rolig så hoppas att den är det nu då.


fick bli den bilden...


Ha en bra fredag!
Puss / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0