Sagan om Fullgubben

Haha det här måste ni höra!!
jag och linnéa skulle ta tunnelbanan till mamma. Det börjar med att jag kläms i dörren för att linnéa var lite seg när vi såg dörrarna stängas..
Sen satte jag mig på närmaste säte och linnéa längre bort, när jag kollar upp märker jag att det sitter en fullgubbe mittemot mig och självklart börjar han snacka med mig... -__- fast han va ganska kul xD

Så här va det typ.. lite förkortad men aa

F- du är vacker
T- ...
F- får man smaka en godis? (jag hade en godis påse i handen)
T- öööö nej! det är mitt godis
F- aha faaaaaaaaaaaaaaan
F- har du betalat det själv?
T- ja..
F- tror du på tomten?
T- ja, det gör jag ^^
F- är du tomten?
T- nej :s
F- du har en finne i pannan.
T- tyyyyyyst!!
F- Men du är vacker
T- *skrattar*
F- skrattar du åt mig?
T- nej nej..
Nästa St:Eriksplan
F- där ska jag av
T- jaha..
F- ska du inte me då?
T- nej.
F- jo, klart du ska
(jag och alla runt omkring bara skrattar)
Sen kollar och sparkade han lite på min sko och började sjunga: somliga går med trasiga skor....
sen gick han av.. och jag kommer nog aldrig träffa min nya vän igen :( ... men han finns i mina tankar.

Juste! sen när vi va framme i alvik så hade jag och linnéa inte koll på vart vi va så vi satt kvar och hela tåget släcktes xD


söt vän ^^

Puss Puss!!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHHAHAHA! :D

terese haffar fyllegubbar på tuben! ;)

2011-01-28 @ 18:45:27
URL: http://gguldlock.blogg.se/
Postat av: Skantz

SV: ASSÅ LINNÈA DU KAN VARA TYST!!!!!!!!! Han är snyyyyyyyyyyyygg!!! :'D <333333

2011-01-28 @ 21:03:50
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0