Jag = Serie nööörd

xoxo Gossipgirl
denna mening har jag haft på hjärnan de senaste tre dagarna eftersom jag har börjat knarka gossip girl serien, det är så himla bra!!! solen skiner och jag har sommar lov, men ändå sitter jag här framför datan istället för att hitta på saker. Jag började kolla i lördags och nu ligger jag på tredje sesongen. nää nu blev det sorligt...  insåg att det bara finns fyra sesonger och då är det inte mycket kvar ju :'( 


Om ni kände vad ska jag nu kolla på när alla O.C avsnitten var sädda, så är det här en perfekt serie att fortsätta med ;)

Om ni inte sett nån av dessa serier har ni verkligen missat nåt och borde se dom nu!

 

You know you love me

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0